dinsdag 9 januari 2018

Skiing... there's nothing holding us back.

De sfeer zat er vanmiddag al helemaal in met het sneeuwklaslied van dit jaar. Met de hulp van de andere scholen die ook met ons naar Valmeinier gaan, schreven we op de tonen van Sean Mendez een nieuwe tekst op "There's nothing holding us back"
Het lied blijft wel in je hoofd hangen.


Als je thuis nog eens wil oefenen: dan kan dat met deze tekst. De eerste zangmomentjes vind je in deze video.

De sneeuwklas komt met rasse schreden
Hier heb ik altijd voor gebeden
Dat die dag ooit nog eens zou komen
ik kan niet stoppen met dromen
   
     Dromen van de reis naar d'hoge bergen
     hmmmmm
     Echte reuzen, wij lijken wel dwergen
     Die bergen, YEAH

         I ‘m always shaking
         I love it  to get crazy
         You give me all I want now
         Skiing… There’s nothing holding me back

          I come at places
          That I could only dream of
          The world is getting bigger
          Skiing …There’s nothing holding me back


We staan hier samen op de latten
Je moet ons echt niet onderschatten
Een coole groep van echte vrienden
In de sneeuw is die wel te vinden

     Dromen van de reis …

               I ‘m always shaking             I love it to get crazy

Tussen de witte vlokken hangt een warme sfeer
En deze sneeuwklas die vergeten wij nooit meer
elke sneeuwvlok is een knipoog naar elkaar
De vriendschap die hier leeft is ons to-och zoveel waard 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten